Witamy na naszej stronie z najczęściej zadawanymi pytaniami. Tutaj szybko i łatwo znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące naszych produktów i usług. Niezależnie od tego, czy chcesz dowiedzieć się więcej o składaniu zamówienia, dostępnych metodach płatności czy sposobie dostawy – wszystko zebraliśmy dla Ciebie w jednym miejscu.

Dodatkowo oferujemy szczegółowe informacje na temat zwrotów i wymiany produktów, dzięki czemu zawsze wiesz, na czym stoisz. Masz jeszcze pytania albo potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z naszą obsługą klienta – zawsze jesteśmy gotowi, aby Ci pomóc. Chcesz wiedzieć, co sądzą inni klienci o naszych matach? Sprawdź ponad 100 000 opinii.

Składanie zamówienia

Czy są zniżki dla firm lub przy zamówieniu wielu zestawów jednocześnie?

Czy jesteś firmą lub organizacją i potrzebujesz większej ilości zestawów dywaników samochodowych, być może z własnym logo? Następnie sprawdź nasze opcje tutaj. Oferujemy rabaty dla firm zamawiających wiele zestawów jednocześnie. Istnieje również możliwość udostępnienia nam cyfrowo logo lub tekstu Państwa firmy, abyśmy mogli dołączyć je do dywaników samochodowych dla Państwa osobiście lub dla relacji biznesowych. Jeśli jesteś firmą i zamawiasz więcej kompletów, możesz skorzystać z naszego rabatu ilościowego: 

  • do 20 sztuk/kompletów -> 20% \
  • ponad 20 sztuk/kompletów -> na zamówienie. 

Jako dotychczasowy klient możesz również ubiegać się o kod rabatowy po wielokrotnym zamówieniu. Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.

Nie mogę znaleźć modelu mojego samochodu na Waszej stronie internetowej

Dążymy do tego, aby oferować jak najpełniejszy asortyment. Obecnie na naszej stronie mamy ponad 2700 modeli samochodów. Może się jednak zdarzyć, że model Twojego samochodu nie znajdzie się na liście.   W związku z tym, że na rynku pojawiają się ciągle nowe modele samochodów, stale dodajemy nowe dywaniki samochodowe do naszej dotychczasowej oferty.                     

Nowy model
Masz nowy samochód i nie możesz znaleźć odpowiednich mat na naszej stronie? Wtedy jest szansa, że jeszcze musimy zmierzyć maty i że w najbliższym czasie maty zostaną dodane do naszej oferty.  Możesz zapytać o to naszą obsługę klienta. 

Stary model 
Czy masz starszy model, ale nie możesz znaleźć odpowiednich mat na naszej stronie? Wtedy jest mniejsze prawdopodobieństwo, że te maty zostaną jeszcze dodane do naszej oferty.                               

Czy mogę zamówić pojedynczy dywanik do samochodu czy muszę zamówić cały komplet?

Często jesteśmy pytani, czy można zamówić wyłącznie dywanik kierowcy lub oba przednie dywaniki. Produkujemy wyłącznie kompletne zestawy. Celowo zdecydowaliśmy się na takie rozwiązanie. Aby uzyskać najlepszy efekt, należy wymienić cały zestaw mat. Ponadto, koszty produkcji pojedynczej maty są tak samo wysokie jak kompletnego zestawu. Wyprodukowanie pojedynczej maty nie jest bardziej ekonomiczna niż produkcja całego zestawu. Jest jeden wyjątek: Jeśli wcześniej zamówiłeś już u nas kompletny zestaw mat, możemy wyprodukować dodatkową matę do tego samego samochodu. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. 

Ile mat znajduje się w komplecie dywaników samochodowych?

Może się to różnić w zależności od modelu samochodu. W przypadku większości modeli samochodów zestaw składa się z 4 dywaników: maty kierowcy, maty pasażera i 2 mat tylnych. Sporadycznie zestaw składa się z 1, 2 lub 5 mat. Podczas procesu zamawiania zobaczysz, z ilu mat składa się Twój zestaw, zobaczysz również zdjęcie przedstawiające dopasowanie zamówionych mat.

Czy mogę zamówić kilka kompletów dywaników samochodowych jednocześnie?

To jest możliwe. W jednym zamówieniu można zamówić kilka zestawów. W łatwy sposób można dostosować ilość zestawów w koszyku.

Z jakiego materiału wykonany jest spód dywaników samochodowych?

Zarówno dywaniki samochodowe z wykładziny, jak i dywaniki samochodowe Duogrip posiadają specjalny antypoślizgowy spód (patrz zdjęcie poniżej). Dzięki temu mamy gwarancję, że dywaniki samochodowe nie będą się ślizgać w Twoim samochodzie. Przesuwające się dywaniki samochodowe mogą powodować niebezpieczne sytuacje, dlatego oprócz systemu montażu stosujemy również specjalny antypoślizgowy spód. Spód naszych dywaników samochodowych został specjalnie przez nas opracowany i oprócz efektu antypoślizgowego posiada efekt hydrofobowy.

 

 

Jaka jest różnica między materiałem Comfort a Luxury?

Różnica między materiałem Comfort a Luxury polega na grubości wykładziny. Welur Luxury jest o 3mm grubszy od weluru Comfort. Zaletą mat Luxury jest to, że są one bardzo łatwe do czyszczenia. Nawet sierść zwierząt domowych można łatwo usunąć.

 

Jakie kolory dywaników samochodowych mogę wybrać?

Maty dostępne są w różnych kolorach. Filc igłowy "Basic" dostępny jest w kolorze czarnym. Welur "Comfort" jest dostępny w kolorze czarnym i antracytowym. Welur "Luxury" jest dostępny w kolorze czarnym, antracytowym i grafitowo-szarym. Maty Premium są dostępne tylko w kolorze czarnym. Nie oferujemy mat w kolorze beżowym, ponieważ każdy producent samochodów stosuje swój własny odcień beżu.

 

Czy system mocowania będzie standardowo dostarczony z moim zamówieniem?

Do większości mat dołączony jest oryginalny system montażowy, jest on wliczony w cenę. Istnieją pewne starsze modele samochodów, które nie posiadają systemu montażowego lub w których oryginalny system montażowy nie jest u nas dostępny. W tym przypadku wysyłamy uniwersalny system mocowania.                                                  

Uwaga: Niektóre maty do samochodów kempingowych nie są dostarczane z systemem mocowania. Jeśli życzą sobie Państwo uniwersalny system mocowania, możemy go wysłać za opłatą 7,50€. Otwory należy jednak wykonać we własnym zakresie. Wymaga to zrobienie otworów w macie i wywiercenie otworów w podłodze, aby przymocować matę. Jeśli chcesz zamówić uniwersalny system mocowania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Czy sprzedajecie również gumowe maty samochodowe?

Do większości modeli na naszej stronie sprzedajemy gumowe maty samochodowe. Jeśli wybrałeś swój model samochodu możesz zobaczyć na stronie materiałów czy oferujemy maty gumowe. Stale poszerzamy naszą ofertę o maty wykonane z gumy. Jeśli nie oferujemy takich mat dla Twojego modelu, to dobrą alternatywą są dywaniki Duogrip, Luxury, Comfort lub Premium, te dywaniki samochodowe są również wodoodporne i łatwe do czyszczenia.

Nie mogę znaleźć na stronie gumowych mat do mojego modelu samochodu, czy są one dostępne?

Oferujemy maty z różnych materiałów. Oprócz różnych mat materiałowych oferujemy również 2 warianty mat gumowych: maty gumowe DuoGrip oraz maty 100% gumowe. Po wybraniu modelu samochodu, strona pokazuje w jakich materiałach można zamówić dywaniki samochodowe. Jeśli maty w 100% gumowe nie są dostępne, maty Duogrip są doskonałą alternatywą.

DuoGrip 
Nasze gumowe maty DuoGrip są bezzapachowe i lekkie, dzięki czemu są znacznie bardziej praktyczne niż zwykła gumowa mata do bagażnika. Dodatkowo wariant DuoGrip jest pięknie wykończony krawędzią z taśmą. Maty gumowe DuoGrip wykonane są z gumy z małymi ćwiekami na górze. Ćwieki te nadają macie efekt antypoślizgowy.  Mata jest łatwa do czyszczenia za pomocą wilgotnej szmatki i wody z mydłem.  Spód maty wykonany jest z tkaniny i ma działanie antypoślizgowe.  

 

Jaka jest różnica między bagażnikiem z wysoką, niską lub zmienną podłogą?

Niektóre maty do bagażnika są wykonane specjalnie dla bagażnika wysokiego, niskiego lub zmiennego (wysokiego i niskiego). Jeśli na macie bagażnika nie ma żadnej adnotacji, to zazwyczaj jest ona przeznaczona do wysokiej podłogi bagażnika. Poniżej wyjaśnienie:

Wysoka podłoga bagażnika - Podłoga bagażnika znajduje się na tej samej wysokości co jego krawędź. Mata leży na istniejącej podłodze bagażnika.

Kofferbakmat (hoge laadvloer).jpg

Niska podłoga bagażnika - Podłoga jest niżej niż krawędź bagażnika.

Kofferbakmat (lage laadvloer).jpg

Zmienna podłoga bagażnika - Samochód ma wyjmowaną podłogę ze składaną sekcją.

Kofferbakmat (variabele laadvloer).jpg

Wysyłka i dostawa

Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy wynosi od 1 do 2 dni roboczych. Dlaczego czas dostawy dywaników samochodowych jest tak długi? Wyjaśniamy to w tym artykule.

 

Jakie są koszty wysyłki?

Nie pobieramy kosztów wysyłki na terenie Polski.

Czy mogę odebrać u was moje zamówienie?

Niestety nie ma możliwości odebrania zamówienia z naszej siedziby. Zamówienie wysyłamy firmą UPS pod wskazany adres lub do punktu odbioru UPS.

Czy możecie dostarczyć przesyłkę do skrytki pocztowej?

Współpracujemy z firmą UPS. Paczki mogą być wysyłane na adres prywatny lub do Punktu dostępowego UPS. Nie dostarczamy na adresy skrytek pocztowych.

 

Czy mogę wybrać swój własny termin dostawy?

Niestety nie jest możliwe wybranie własnej daty dostawy poprzez sklep internetowy. Gdy tylko wyślemy Twoją paczkę, otrzymasz kod śledzenia przesyłki, którego możesz użyć do zmiany daty dostawy za pośrednictwem UPS.

Do jakich krajów dostarczacie swoje produkty?

Dostarczamy tylko na terenie Polski. Czy życzysz sobie dostawy do innego kraju? Jeśli tak, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Czy moje zamówienie może zostać dostarczone do punktu odbioru?

Istnieje możliwość wybrania punktu odbioru UPS jako adresu dostawy. W drugim kroku procesu zamawiania będzie można wybrać opcję "dostawa do domu" lub "odbiór w punkcie UPS".

Co stanie się z moją przesyłką, jeśli nie będzie mnie w domu?

Jeśli pierwsza próba doręczenia nie powiodła się, możesz sprawdzić dostępne opcje na stronie internetowej UPS. Jeżeli masz konto UPS, możesz na nim zaznaczyć określone preferencje, takie jak "doręczenie do sąsiadów". UPS będzie postępować zgodnie z tymi instrukcjami, jeśli nie ma Cię w domu. 

O której godzinie moja przesyłka zostanie dostarczona?

Aby uzyskać informacje na temat czasu dostawy przesyłki, odsyłamy do informacji monitorowania UPS. Kod śledzenia otrzymasz, gdy tylko przekażemy paczkę firmie UPS. 

Czy otrzymam numer śledzenia?

Po wysłaniu zamówienia, wieczorem otrzymasz od firmy UPS potwierdzenie wysyłki zawierające numer śledzenia. Dzięki temu możesz śledzić postęp realizacji zamówienia i zobaczyć, o której godzinie kurier dostarczy Twoje zamówienie pod wybrany przez Ciebie adres dostawy.

 

Czy mogę śledzić moją przesyłkę?

Jak tylko zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki zawierający kod śledzenia. Dzięki temu kodowi śledzenia możesz śledzić swoje zamówienie za pośrednictwem strony internetowej UPS.

 

Płatność

Jakie metody płatności/opcje płatności są dostępne?

Jak mogę zapłacić?
W Motodywaniki.pl możesz płacić za pomocą: 
- Blik
- Wiza
- MasterCard
- American Express
- Paypal
- Klarna

Czy istnieje możliwość zamówienia przez telefon? 
Nie ma możliwości zamówienia telefonicznego. Ze względów bezpieczeństwa nie chcemy przetwarzać danych dotyczących płatności klientów przez telefon.

Czy mogę zapłacić za pobraniem? 
Płatność gotówką nie jest możliwa.

 

Czy można dokonać płatności później?

Tak, Klarna obsługuje za nas cały proces obsługi posprzedażowej. Po wysłaniu przez nas zamówienia, otrzymają Państwo od Klarna drogą mailową fakturę w formie cyfrowej. Następnie masz 14 dni na zapłatę. Dane do płatności znajdują się na fakturze cyfrowej. Aplikacja "Moja Klarna" daje Ci pełny przegląd faktur lub płatności. 

Płatność nie powiodła się. Otrzymuję komunikat o błędzie.

Niestety może się zdarzyć, że odwiedzisz nas w czasie, gdy na naszej stronie występują problemy. Tutaj wyjaśniamy, jaka sytuacja może wystąpić podczas procesu realizacji zamówienia i  jaki należy wykonać kolejny krok. Zamówienie zostało pomyślnie złożone tylko wtedy, gdy wszystkie kroki zostały wykonane i transakcja przebiegła pomyślnie. Zostaniesz przekierowany na stronę z podziękowaniami za zakup. W ciągu kilku minut otrzymasz również potwierdzenie zamówienia na swój adres e-mail. Czasami zdarza się opóźnienie, ale potwierdzenie zamówienia powinno zostać wysłane w ciągu 10 minut. Dla pewności sprawdź w swojej skrzynce spamowej, czy e-mail tam nie trafił.

Masz problemy z powodu awarii w banku lub wybranej metody płatności? Wtedy zostaniesz automatycznie odesłany do wyboru nowej metody płatności. Czy nadal otrzymujesz powiadomienie o awarii? Wówczas spróbuj ponownie w późniejszym terminie lub skontaktuj się z nami. Pomocne może być również wyczyszczenie historii przeglądania lub użycie innej przeglądarki.

Czy otrzymam fakturę za moje zamówienie?

Natychmiast po opłaceniu zamówienia otrzymasz od nas fakturę na e-mail. Nie otrzymałeś e-maila? Sprawdź najpierw swoją skrzynkę pocztową. Czy wybrałeś Klarna jako metodę płatności? W takim razie otrzymasz fakturę od Klarna, gdy tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane. Otrzymasz również fakturę od nas. Ta faktura jest dla Twojej własnej administracji.

Jak skorzystać z kodu rabatowego?

Czy masz kod rabatowy? W takim razie wpisz go w koszyku w polu kod rabatowy.

Zwrot i wymiana

Jak zapakować dywaniki, jeśli chcę je zwrócić?

Towar należy zapakować w oryginalne opakowanie. Upewnij się, że dywaniki nie są złożone, lecz pozostają płaskie lub zwinięte. Jeśli otrzymamy złożone dywaniki i w rezultacie dojdzie do ich uszkodzenia, niestety nie będziemy mogli zwrócić Ci pełnej kwoty zakupu.

Kiedy mogę spodziewać się zwrotu kwoty zakupu?

Kwota zostanie zwrócona w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zamówienia do naszego magazynu, na konto bankowe, z którego dokonano płatności.

Obsługa i kontakt

Kontakt z Naszym Działem Obsługi Klienta

Możesz skontaktować się z nami codziennie w godzinach od 8:00 do 13:00, dodatkowo jesteśmy czynni we wtorek od 14:30 do 17:00, numer telefonu: +48 566 816 234. Jesteśmy również dostępni na WhatsApp +48 566 816 234. Email: kontakt@motodywaniki.pl.

Czy chcesz skontaktować się z nami osobiście?

Rozumiemy, że wolisz skontaktować się z nami osobiście, aby uzyskać odpowiedzi na swoje pytania. Możesz skontaktować się z nami pod następującym numerem telefonu +48 566 816 234. Jesteśmy dostępni w poniedziałek, wtorek i czwartek od 08:00 do 12:00, w piątek od 9:00 do 12:00, w środę nie jesteśmy dostępni pod telefonem.

 

Czy po złożeniu zamówienia otrzymam jego potwierdzenie?

Po złożeniu zamówienia automatycznie otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Jeśli nie możesz znaleźć tej wiadomości, sprawdź najpierw folder SPAM.

Pomyliłeś swój adres e-mail? Nic się nie stało, Można się z nami skontaktować pod numerem telefonu +48 56 681 62 34. Llub mailowo: kontakt@motodywaniki.pl

Adres e-mail jest poprawny, ale nie otrzymałeś wiadomości? W takim przypadku skontaktuj się z nami.

Czy moje zamówienie zostało dostarczone i zaakceptowane?

Złożyłeś zamówienie i masz wątpliwości, czy wszystko przebiegło pomyślnie? Po złożeniu zamówienia, w ciągu kilku minut wyślemy Ci potwierdzenie złożenia zamówienie z jego numerem.

Twój adres e-mail znajduje się w domenie @gmail.com? 
Potwierdzenie zamówienia może dojść na następujące foldery skrzynek pocztowych: 
- Główna skrzynka odbiorcza (Główne)
- Skrzynka społecznościowa (Społeczności)
- Skrzynka reklamowa (Oferty)
- Folder SPAM (Ta skrzynka znajduje się pod nagłówkiem "więcej", a następnie "Spam")

Twój adres e-mail znajduje się w domenie @outlook.com, @live.nl lub @hotmail.com? 
Potwierdzenie zamówienia mogło zostać dostarczone na następujące skrzynki pocztowe::  
- Skrzynka Priorytetowa
- Inna skrzynka odbiorcza
- Kosz

Jakich gwarancji udzielacie?

Na naszej stronie internetowej oferujemy dywaniki wykonane z różnorodnych materiałów. Poniżej przedstawiamy gwarancje na poszczególne z nich:
- Filc igłowy - 1 rok gwarancji.
- Dywaniki welurowe (Comfort) - 2 lata gwarancji.
- Dywaniki welurowe w wersji luksusowej (Luxury) i dywaniki gumowe (Gummi) - 3 lata gwarancji.
- Dywaniki Premium i DuoGrip - 4 lata gwarancji.

Warunki gwarancji:

- Nie udzielamy gwarancji na reklamacje wynikające z niewłaściwego użytkowania, niewłaściwej konserwacji lub braku konserwacji.
- Po rozliczeniu prosimy o umożliwienie nam oceny reklamacji i, jeśli jest to uzasadnione, usunięcia wszelkich wad.
- Nie udzielamy gwarancji na utratę wyglądu spowodowaną starzeniem się i obciążeniem wykładziny.
- Brak gwarancji w przypadku zużycia spowodowanego ostrym materiałem.
- Brak gwarancji w przypadku większego obciążenia niż to, do którego produkt jest przeznaczony.
- Brak gwarancji na szkody spowodowane wyciekiem płynów na podłogę lub pod nią, w tym wszelkie konsekwencje, takie jak pleśń lub nieprzyjemny zapach.
- Brak gwarancji na uszkodzenia spowodowane przez zwierzęta domowe, takie jak zadrapania, ugryzienia itp.
- Brak gwarancji na uszkodzenia spowodowane przez środki czyszczące, kosmetyki lub podobne substancje nadtlenkowe.
- Brak gwarancji po użyciu chemikaliów na naszych produktach. (substancja żrąca/korozyjna).
- Brak gwarancji w przypadku skutków wilgoci/plam spowodowanych moczem. 

Jak możemy Ci pomóc?

Jesteśmy dostępni dzisiaj od 9:00 do 17:00

Bezpieczna płatność