Polityka zwrotów
Nie jesteś zadowolony ze swoich dywaników samochodowych i/lub maty do bagażnika? To przykre, ale zamierzamy coś z tym zrobić. Motodywaniki.pl oferuje gwarancję zwrotu pieniędzy za zakup. Produkt musi być oczywiście nieużywany i nieuszkodzony.
Wszystkie obietnice w skrócie.
- 30-dniowy okres odstąpienia od umowy po otrzymaniu zakupu.
- Nasza wada lub wymiana? Oznacza to bezpłatny zwrot zakupionego produktu*.
- Spersonalizowane maty? Żaden problem, nadal możesz je nam zwrócić po ograniczonych kosztach**.
- Zwrot pieniędzy? Kwota zostanie zwrócona w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zwrotu.
- Zawsze od 1 do 4 lat gwarancji na zakup.
* W przypadku wymiany rozróżniamy dywaniki z personalizacją (logo, wzmocnienie) lub bez personalizacji. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w sekcji „Niezadowalający produkt”.
** Można również zwrócić dywaniki samochodowe z logo lub wzmocnieniem. W takim przypadku poniesiesz tylko koszty logo/wzmocnienia i zwrotu, reszta zostanie zwrócona.
Mimo że każdy produkt jest szyty na miarę w naszej własnej fabryce, nadal możesz go zwrócić, jeśli nie jesteś zadowolony. Jesteśmy bardzo elastyczni. Koszty zwrotu ponosisz tylko wtedy, gdy zdecydujesz się nie wymieniać produktów. Ze względów środowiskowych prosimy o upewnienie się, że zamówiony produkt jest dokładnie tym, czego potrzebujesz. Zwrócone produkty nie mogą być ponownie wykorzystane.
Jeśli chcesz zwrócić produkt, napisz do nas z wyprzedzeniem na adres kontakt@motodywaniki.pl lub zadzwoń pod numer +48 56 681 62 34. Wspólnie zdecydujemy, czy chcesz jeszcze zmienić produkt, wymienić go, czy zwrócić do nas, w którym to przypadku otrzymasz zwrot pieniędzy.
Otrzymałeś wadliwy produkt (np. dywanik samochodowy, który nie pasuje lub ma wadę jakościową)? Wyślij nam wiadomość e-mail zawierającą zdjęcie wady. Przyspieszy to proces znalezienia odpowiedniego rozwiązania. W takim przypadku pokryjemy koszty zwrotu.
Zwrot lub wymiana
Zwracając lub wymieniając towar, zawsze należy skorzystać z naszego formularza zwrotu. Umożliwi nam to jak szybsze przetworzenie zwrotu. Następnie wspólnie sprawdzimy, czy możemy jeszcze dostosować produkt, można go wymienić lub zwrócić w całości, po czym zwrócimy koszty.
Wadliwy produkt
Czy otrzymałeś wadliwy produkt (np. dywaniki są źle dopasowane lub złej jakości)? Przede wszystkim przepraszamy. Oczywiście rozwiążemy tę sprawę. Wypełnij ten formularz, a my postaramy się jak najszybciej znaleźć rozwiązanie. Wypełniając formularz, Twoja prośba trafi bezpośrednio do odpowiedniego działu i będziemy mogli szybko Ci pomóc. Zwroty lub wymiany będą dokonywane na nasz koszt, zgodnie z obietnicą.
Nie spełnia oczekiwań
Chociaż każdy produkt jest wykonywany na zamówienie, zawsze możesz go wymienić lub zwrócić. Nie robimy z tego powodu problemów. Wyjątkiem są dywaniki, które różnią się od standardowej formy lub dla których (jeszcze) nie mamy formy; są to maty, dla których złożyłeś konkretne żądanie w momencie zakupu; te maty nie mogą być zwrócone ani wymienione.
Zwrot
Jeśli nie zdecydujesz się na wymianę, będziesz musiał sam pokryć koszty zwrotu. W trosce o środowisko mamy nadzieję, że wcześniej dokładnie rozważysz, czy zamówiony produkt Ci odpowiada, ponieważ nie możemy go ponownie wykorzystać.
Wymiana - bez logo lub wzmocnienia
Jeśli wolałbyś wybrać inny materiał, kolor dywaników czy obszycia, lub jeśli zamówiłeś niewłaściwy zestaw mat, możesz wymienić zestaw na nowy, pod warunkiem że na jednej z mat nie ma logo lub wzmocnienia. Nowy zestaw mat może być ponownie wyprodukowany, zgodnie z informacjami podanymi na stronie internetowej. Wszelkie różnice w cenie zostaną oczywiście przekazane lub zwrócone.
Wymiana - z logo lub wzmocnieniem
Może się zdarzyć, że wolałbyś inny zestaw, dywaniki lub obszycie, jednak jeden z dywaników ma logo lub wzmocnienie. Nie zostawimy Cię z niewłaściwymi dywanikami samochodowymi. Zostanie wyprodukowany zupełnie nowy zestaw, a Ty ponosisz jedynie koszty personalizacji (logo i wzmocnienia). Następnie doliczane są tylko koszty wysyłki nowego zestawu. Wszelkie różnice w cenie zostaną oczywiście przekazane lub zwrócone.
Obsługa klienta
W Motodywaniki.pl traktujemy wszelkie reklamacje bardzo poważnie i staramy się rozpatrywać je jak najlepiej i jak najszybciej. Możesz przeczytać o tym, co myślą o nas klienci i jak rozpatrujemy reklamacje na stronie Trustpilot.